Thursday, February 14, 2013

That Feeling...

Assalamualaikum...

Untuk kesekian kalinya, saya hamat frust doe ! Elaun awat hang tak kuar lagi? wuwuwuu. Tapi xpa, hidup harus diteruskan. HARUS !

Ok, that is one feeling. Another feeling is... THIS :


Do you know how it feels? Yes, I'm sure heels' lovers out there know. Arghhhh. Rasa tu bukan masa kita pakai jak,  waktu tengok jak pun ada sudah tu rasa. Haha. Dulu, kalau pergi jalan- jalan di shopping mall, singgah kedai kasut TAK SAH kalau tak try mana- mana kasut. Haha. Best hokay? Grrr~
But to be honest, that was back then. Now, I don't feel like wearing high heels or wedges anymore. I prefer using flats or just slippers. However, I still love looking at them and I would like to have my own collection of them in the future eventhough I may not use them. keke. Dan sebab lama dah tak pakai heels maka kaki gue cepat sakit ya kalau memakainya. Jadi, gue jadi malas sekarang. kekeke. 

Bhahaa, itu jak lah. Saya bosan tiba- tiba terasa nak menaip. Jadi inilah hasil taipan saya. kah kah. Oh ! Yesterday I wore the pashmina that is given by Encek's Mummy for the first time. Sebenarnya tak pandai sangat pakai pashmina ni, that's why semalam baru pakai. Apalagi, lilit- lilit seja la aten. Hehe. By the way, thanks mummy :) * Eh ! hehehe :P *

This is the pashmina. Hehehe.
Matciamm, ada gaya tak? Hahaha.

No comments:

Post a Comment